تشک ضد حساسیت

تشک ضد حساسیت

تشک ضد حساسیت رویال

عوامل ایجاد شکل‌گیری حساسیت

طیف وسیعی از موارد سبب شکل‌گیری حساسیت در انسان می‌شوند اما مهم ترین عامل ایجاد حساسیت افراد در حین خواب ، موجوداتی میکروسکوپی به نام کنه های خاکی هستند. این موجودات بیشتر در رختخواب و فرش زندگی کرده و ماده ترشح شده از بدن آنها حاوی پروتئینی است که موجب ایجاد واکنش‌های آلرژیک در بیشتر افراد می‌شود.

رهایی از گرد و غبار امری معمولا محال و غیر ممکن است. تمیز کردن زیاد منزل و کشیدن جاروبرقی نیز تنها قسمت کمی از گرد و غبار را به طور فعلی از بین می‌برد. از طرفی شکل گیری کپک در برخی از تشک‌ها مخصوصا تشک‌ها و بالش‌های فومی نیز از دیگر موارد ایجاد واکنش‌های آلرژیک در افراد است.

تشک ضد حساسیت

مواد به کار رفته در ساخت تشک نیز می‌تواند سبب شکل ‌گیری حساسیت در انسان شود. البته شدت و تعداد حساسیت‌های این مورد نسبت به آلرژی‌های ناشی از کپک و کنه‌های خاکی کمتر است. برخی از افراد به تشک‌های شیمیایی مقاوم در برابر شعله حساسیت دارند. در حالی که برخی دیگر حساسیت خود را با استفاده از این نوع تشک درمان می‌کنند. به علاوه تعدادی دیگر از افراد به تشک‌های تولید شده با استفاده از فوم حساسیت دارند.

به طور کلی افرادی که به جنس تشک خود حساسیت دارند در زمان خرید تشک باید به جنس آن دقت کرده و در صورت عدم اطلاعات کافی در این مورد، باید با فروشنده مشورت کنند.

چرا باید از تشک ضد حساسیت استفاده نماییم ؟

بسیاری از افراد به خصوص افراد در معرض خطر و حساس بهتر است از تشک با کیفیت ضد حساسیت استفاده نمایند.

بعضی فکر می کنند تشک ضد حساسیت یک نوع تشک خاص است در صورتی که تشک ضد حساسیت ، تشک باکیفیت ایرانی است.

عدم دقت در انتخاب تشک با کیفیت و استاندارد ضد حساسیت منجر به تشدید علائم آلرژی از جمله : عطسه ، آبریزش ، بثورات پوستی ، سردرد و خارش می شود.Aradsleep  به عنوان مرکز تخصصی فروش تشک با کیفیت ضد حساسیت در ایران ، بهترین نوع تشک بزرگسال و نوزادی را با به قیمت تولیدی به شما معرفی میکند.

تشک رویال

محافظ تشک

آماری جالب از تعداد باکتری‌ها و کنه‌های موجود در یک تشک معمولی به دست‌آمده است ، بر اساس تحقیقات چیزی حدود 100000 کنه و باکتری می‌توانند در یک تشک معمولی جای‌گیرند.

این کنه و باکتری‌ها از پوست‌های مرده و ترشحات بدن انسان تغذیه می‌کنند و به این صورت فرآیند رشد این موجودات به ‌راحتی گسترش پیدا می‌کند.

تشکی را می‌توان یک تشک ضد حساسیت و عاری از  میکروب و باکتری دانست که فضای رشد برای این موجودات نداشته باشد.

یک راهکار برای جلوگیری از رشد این موجودات جارو کشیدن و هوا دادن به تشک است ، هرچند در درازمدت بازهم امکان رشد این موجودات و باکتری‌ها وجود دارد.

بنابراین اگر تشکی دارید که از مواد شیمایی ساخته ‌شده است ، به یک محافظ ضد حساسیت تشک تخت نیاز دارید.

فرق محافظ تشک با پد تشک و ملحفه معمولی در چیست؟

پد تشک و روکش یا محافظ تشک اغلب اشتباه گرفته می‌شود.

ممکن است در ابتدا شبیه به هم به نظر برسند ، اما یکسان نیستند.

هر دو گزینه می‌توانند طول عمر تشک شما را افزایش داده و مشکلات بهداشتی خاصی مانند گرد و غبار و آلرژی را برطرف کنند.

پدهای تشک برای ایجاد راحتی بیشتر در تخت خواب با تغییر کمی در تخت خواب طراحی شده اند ، در حالی که محافظ های تشک برای ایجاد یک سد محافظ هستند.

محافظ تشک جنسی متفاوت با پد تشک و ملحفه معمولی دارد. ملحفه‌های معمولی در مقابل نفوذ آب و رطوبت مقاومتی ندارند.

در صورتی که محافظ تخت در مقابل نفوذ مایعات و رطوبت مقاوم بوده و حساسیت‌زا نیز نیست.

 

محافظ تشک

پیشنهاد تشک رویال

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که بدنتان نسبتا به موادی خاص و گرد و غبار خیلی سریع واکنش نشان می‌دهد به شما پیشنهاد می‌کنیم برای آن که از دچار شدن به آلرژی ناشی از خوابیدن بر روی تشک نامناسب در امان باشید، به فروشگاه ما مراجعه کنید.

اکثر مدل‌های تشک  ضد حساسیت فروشگاه تشک رویال از پارچه‌های آغشته به مواد ضد آلرژی ساخته شده‌اند تا ضمن داشتن خوابی آرام و آسوده با تشک طبی، از عوامل حساسیت ‌زا نیز به دور باشید و خوابی شیرین را در طول شب تجربه نمایید.

تشک رویال مدل بهتا

کلام آخر

کیفیت خواب شما بر سلامتی کلی بدنتان تأثیر می‌گذارد ، اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که بدنتان نسبتا به موادی خاص و گرد و غبار خیلی سریع واکنش نشان می‌دهد به شما پیشنهاد می‌کنیم برای آن که از دچار شدن به آلرژی ناشی از خوابیدن بر روی تشک نامناسب در امان باشید به مجموعه ما مراجعه کنید.

اکثر مدل‌ ها از پارچه‌های آغشته به مواد ضد آلرژی ساخته شده‌اند تا ضمن داشتن خوابی آرام و آسوده با تشک طبی ، مناسب و ضد حساسیت از عوامل حساسیت‌زا نیز به دور باشید و خوابی شیرین را در طول شب تجربه نمایید.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

loading