بهترین تشک

بهترین تشک

بهترین تشک چه ویژگی هایی دارد؟

یک تشک خوب باید دارای ویژگی های : دوام خوب – انطاف پذیری مناسب جنس اسفنج – فنر قوی – ارتفاع مناسب و مموری فوم مناسب باشد.

1 -اولین ویژگی تشک طبی خوب این است که  تشک نباید به گونه ای  باشد که بدن شما داخل آن فرو رود یا به اصطلاح  با قرار گرفتن بدن در مرکز تشک گودی ایجاد شده وبدن داخل آن گودی بیفتد.

2 -دقت کنید تشکی که انتخاب می کنید از مواد اولیه خوب تهیه شده باشد.بهترین ساختار برای یک تشک طبی خوب اسفنج است.متاسفانه بسیار دیده شده که بعضی از فروشندگان به جای تشک اسفنجی تشک های یونولیتی را به مشتریان معرفی می کنند.. این تشک‌ها بسیار سبک و ارزان قیمت‌تر از تشک‌های اسفنجی ‌بوده وبیشتر از دو سه ماه عمر نمی‌کنند.

3 -دقت کنید تشک طبی که انتخاب می کنید نه بیش از حد سفت باشد و نه بیش از اندازه نرم باشد.تشک‌های سفت و نرم هردو می توانند باعث ایجاد کمردرد شوند.

4 – تشک مناسب نباید به مرور زمان تخریب شود و حداقل باید 5 سال عمر کاملا مفید د اشته باشد.

تشک رویال

بهترین تشک طبی

تشک کسپر یکی از مدل‌های بهترین تشک طبی بازار است و از چهار لایه مموری فوم تشکیل شده که می‌تواند فرم بدن‌تان را به خوبی حفظ کند و شما روی آن احساس راحتی داشته باشید.  هوا در این تشک به خوبی جریان دارد و به همین دلیل احساس گرما نمی‌کنید. در واقع در این تشک از فوم‌های سلول‌باز (open-cell) استفاده شده و در کل شب خنک می‌ماند.

همچنین در قسمت شانه‌هایتان، تشک کمی نرم‌تر می‌شود و اجازه می‌دهد وقتی به پهلو می‌خوابید، شانه‌هایتان کمی درون تشک فرو رود. اما قسمت‌های دیگر تشک سفت‌تر است و ستون فقرات‌تان را بدون انحناء نگه‌می‌دارد.

ویژگی های یک تشک استاندارد

تشک استاندارد تشکی است دارای استحکام و مقاومت بالا به همراه فنرهای قوی باشد. نحوه دوخت و همچنین فرآیند آماده سازی و بسته بندی تشک نشانده دهنده یک تشک مرغوب می باشد. این در صورتی است که استفاده از پارچه نامناسب مانند پارچه ای که از درصد کمتر الیاف طبیعی بهره می برد، منجر به بیماری های مربوط به پوست و آلرژی خواهد شد. یک تشک استاندارد می بایست دارای پارچه ای ضد آب و ضد حریق باشد و طوری ساخته شده باشد که از نفوذ حشرات به داخل آن جلوگیری شود.

چه زمانی به تشک جدید نیازمندیم؟

این یکی از اصلی ترین سوال ها در هنگام خرید بهترین تشک است، که باید به آن جوابی اساسی بدهیم. در واقع ما زمانی اقدام به خرید تشک خوشخواب می‌کنیم که تشک ما خراب شده است یا به بیماری های مختلفی دچار شده ایم. پس نباید اینطور باشد، تشک ما بعد از مدت معینی که بستگی به نوع آن و نوع استفاده ما دارد، باید تعویض گردد.

نشانه هایی که به ما نشان می دهدکه وقت آن رسیده که تشک جدیدی را خریداری کنیم چیست؟

1 – زمانی که تشک شما غژ غژ می کند.

2 – تشک شما دچار پارگی و ساییدگی شده است.

3 – فرو رفتگی و برآمدگی های ناخوشایندی در تشک تان به وجود آمده است.

4 – زمانی که در خانواده اقوام و هتل ها خواب راحتی را سپری می کنید اما در تشک خود خواب راحتی ندارید.

بهترین تشک برای کمر درد

تشک‌های فنری متصل و رایج تخت و پهن هستند. جنس سفت آنها باعث می‌شوند که فردی که روی آن می‌خوابد بدنش ناهموار و ناراحت باقی بماند. سطوح صاف و سخت باعث می‌شود زمانی که فرد خواب است ستون فقرات او آن انحنای طبیعی را نداشته باشد و موجب می‌شود هنگامی که فرد بیدار می‌شود احساس کمردرد و خستگی داشته باشد.

تشک رویال
ویژگی تشک خوب

جنس‌‌های فوم یا لاتکس در این زمینه به خوبی عمل می‌کنند، زیرا به بخش‌هایی از بدن که نیاز به فرورفتن دارند، اجازه می‌دهند تا این کار را انجام دهند و در عین حال در مناطقی که باید صاف روی سطح قرار گیرند، به همین حالت قرار می‌گیرند.

شاید در مورد جنس های فومی این را شنیده باشید که بدن را گرم می‌کنند. امکان دارد برخی از جنس ‌های فومی که با مواد شیمیایی درست شده‌اند چنین خاصیتی را داشته باشند. اگر شما با این موضوع مشکل دارید می‌توانید از تشک‌ فوم طبیعی یا گیاهی لاتکس استفاده کنید. در این صورت مشکل بازگشت گرما به بدن حل می‌شود. این تشک‌های گیاهی خنک‌تر و راحت‌تر هستند.

نکات مهم در انتخاب یک تشک مناسب

  • این مسئله را به خاطر داشته باشید که هر تشکی برای هر فردی مناسب نیست. این که یک تشکر ارزان قیمت تهیه کنید دلیل بر مناسب و خوب بودن آن نیست.
  • تشکیرا خریداری نمایید که با آناتومی بدن شما هماهنگ و سازگار باشد.
  • درانتخاب تشک مناسب به این مسئله توجه داشته باشید که تشک باید به گونه ای طراحی شده باشد که باعث ایجاد گرفتگی در عضلات، ماهیچه ها و دیگر اعضای بدن نشود. زیرا اصولا انسان در زمان استراحت وزن بدنش سنگین تر می شود.
  • ارتفاعتشک یکی از مهمترین ویژگی های تشخیص تشک عالی از معمولی است. تشک های طبیعی که در بازار مشاهده می کنید، در سایز های مختلفی تولید می شوند. اما معمولا ارتفاع تشک از روی زمین نباید کمتر از ۲۵ سانتی متر باشد.
  • اینکه تشک شما تا چه حد از استقامت و استحکام برخوردار است، نیز می تواند در انتخاب تشک مناسب به ما کمک بسیاری نماید.
  • تشک رویال مدل آیسان

بهترین تشک رویال

این مجموعه با ده ها سال تجربه و فعالیت در زمینه تولید انواع تشک ، گامی مهم درصنعت محصولات خواب برداشته است. این مجموعه توانسته هم در تولید و هم در قیمت نسبت به رقبا گام‌های بزرگی را بردارد. البته هدف و رسالت مجموعه رویال از ابتدا کسب رضایت مشتری می باشد. این مجموعه جزو برترین تولید کننده تشک در ایران می باشد.

این مجموعه در ایران اولین شرکت تجاری می باشد که قراردادهای تجاری و بازرگانی با کشورهای همجوار ترکیه و عربی و آذربایجانی بسته است و هدف این مجموعه گرفتن بازارهای تجاری و عقد قراردادهای همکاری با کشورهای منطقه و آسیا و خاورمیانه ی دور و آفریقایی می باشد.

تشک رویال مدل روژان

امیدواریم که با ارائه کالایی برتر و باکیفیت به این امر مهم دست یابیم ما در ایران جزو اولین ها هستیم که به هر دلیلی ، اگر از کالاهای ارسالی راضی نبودید برگشت داده می شود برگشت کالا جز مزیت‌های این مجموعه تولیدی میباشد.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

loading